Det är jätte roligt att höra svenska den första i morgon.
And the violin has survived! Laitoin siihen nyt kielet takaisin ja viritin. Onneksi täällä on piano, koska unohin ääniraudan kotiin. Ja mulla ei ole neroa absoluuttista sävelkorvaa, niin se hankaloittaa vähän. Kävin ulkona ottamassa parit kuvat maisemista, lampaista, koirista ja lehmistä. Huomenna aamulla menen hostperheeseen ja koko päivä menee varmasti totutteluun ja tavaroiden purkamiseen. Maanantaina olisi koulupuvun ostaminen ja samalla liittymän ja netin hankkiminen. Samalla voisin ostaa kaikkea muutankin tarpeellista, kuten pyyhkeen, shampoota, hoitoainetta... Ihanaa päästä purkamaan kaikki tavarat pois matkalaukusta ja saada oma huone mihin laittaa tavarat. Saa kyllä nähdä saanko yhteisen huoneet sen saksalaisen siskon kanssa.
Eilen oli musikaali hautajaiset! Haluisin tietää miten siellä meni? En ehtinyt laittaa teille mitään viestiä, mutta varmasti oli hauskaa. Bilettäkää vielä munkin edestä. Mä muistelen meidän kultaista yhteistä aikaa. Ja muutenkin huomasin, että mun elämä Suomessa jäi aika täydelliseen hetkeen. Mulla on ihania ystäviä ja perheen kanssa menee tai meni hyvin. On varmasti ihanaa tulla takaisin, kun tiedän, että siellä on ihmisiä joiden luo palaan mielelläni.
James Blunt - Stay The Night
Nyt jännittää kouluun meno ja vähä hostmumin tapaaminen.
Olen jo rakastunut tähän paikkaan. Luonto ja maisemat on aivan uskomattomia. Tuliperäinen tausta näkyy hyvin selkeästi, sillä maasto voi vaihdella hyvinkin nopeasti ja siksi täällä onkin paljon lampaita ja vuohia tai sellaista eikä viljelyä, koska 80 asteen kulmaisessa rinteessä ei viljellä hirveästi mitään. Siis oikeasti voin ottaa kuvan jossain vaiheessa. Samanlaiselta näytti Mount St. Helensin maisema.
Aamupala oli muuten juuri niinkuin olin ajatellut: Muroja tai siis Corn Flakes ja vaaleaa leipää mihin päälle oli vaihtoehtoina hilloa tai jotain nutellan tapaista. Sain eilen jo suuret varoitukset, että tulen lihomaan täällä. Pelottaa pikkusen, mutta en mä nyt mitenkään rupea pihtailemaan, mutta terveellisyyden rajoissa. Toivon, että Maugin syö jotenkin terveellisesti, koska haluaisin silti pitää kiinni perjaatteista.
Collage
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Väsymys. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Väsymys. Näytä kaikki tekstit
lauantai 28. tammikuuta 2012
perjantai 27. tammikuuta 2012
First day
Ihanaa saada ruokaa ja päästä juttelemaan muille vaihtareille. Täällä kävi ruotsalainen, norjalainen ja tanskalainen. Ne oli todella mukavia ja ihana päästä vaihtamaan ajatuksia. Nukun tämän yön ruotsalaisen Olivian kanssa, jonka kanssa mun piti alunperin matkustaa. Huomenna mennnään tekemään mulle tili. Nukun siis WYS-NZ:n jossain tiloissa. Sunnuntaina pääsen hostperheeseen. Väsyttää ihan jumalatomasti, mutta haluan vielä mennä suihkuun ennen kun menen nukkumaan. Ja vielä pitäisi avata iso matkalaukku ja ottaa sieltä vaatteita, pesukamoja ja ehkä huomiselle vaatteita. Onneksi siellä on toinen puoli ihan tyhjänä, koska enää ei tarvitse huolehtia kiloista niin kaiken voi laittaa isoon matkalaukkuun.
Oltiin äsken ulkona katsomassa tähtitaivasta ja se oli jotain aivan ihanaa! Linnunrata näkyy todella selkeästi ja kaikki tähdet on niin kirkkaita.
Ainiin japanilaiset oli todella innoissaan kun kuuli, että soitan viulua ja halusivat kuulla, mutta en jaksa lähteä soittamaan sitä vielä täällä. Jos huomenna on aikaa voisin laittaa kielet ja katsoa onko se muuten kunnossa, mutta en soita sitä julkisesti.
Nyt yritän saada ittelleni liitymää kännykkää ja datapakettia niin pääsen skypettämään ja päivittelemään blogia.
Oltiin äsken ulkona katsomassa tähtitaivasta ja se oli jotain aivan ihanaa! Linnunrata näkyy todella selkeästi ja kaikki tähdet on niin kirkkaita.
Ainiin japanilaiset oli todella innoissaan kun kuuli, että soitan viulua ja halusivat kuulla, mutta en jaksa lähteä soittamaan sitä vielä täällä. Jos huomenna on aikaa voisin laittaa kielet ja katsoa onko se muuten kunnossa, mutta en soita sitä julkisesti.
Nyt yritän saada ittelleni liitymää kännykkää ja datapakettia niin pääsen skypettämään ja päivittelemään blogia.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)