Collage

Collage

sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

"Kiire"

Kirjottelen just tässä luonnosta kirjeestä isäntäperheelle. Tajusin että mulla on vaan kuukausi aikaa saada koko paketti kasaan. Pitää siis käydä vanhan koulun rehtorilta pyytämässä allekirjoitus Offical Junior High School Transcriptiin ja äiti ehdotti että kävisin lääkärissä jo ennen koulun alkua niin se olis sitten ohi.
Pitäis myös hankkia kaikkea uutta, kuten ostan järkkärin kaverilta koulun alussa (sitten kun oon saanu palkan!!) ja iskä sano et mulle pitäis hankkia iPad, mutta en tiiä siitä. WebKameraki olis kätevä että näkis kavereita edes netin kautta. KAIKKI LATAA SKYPEN!! (..siis jotka haluaa puhuu mun kanssa..) :D

Luin tossa vanhaa blogia, jonka nyt kyl poistin, niin oli kyl mielenkiintosta nähä miten mun ajatukset on muuttunu puolen toista vuoden aikana..

Näitä saa sitten kommentoida ja kysyä kaikkea maan ja taivaan väliltä (ehkä vaihtoon liittyen enimmäksee :D) nii vastailen niihin mahd pian!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti