Collage

Collage

perjantai 15. kesäkuuta 2012

O+

Mitäs tässä on tullut pelastettua pari elämää ja nyt oon Taurangassa kyläilemässä uutta host perheenjäsentä. Neidilllä on ikää 7 viikkoa ja on muuten todella kaunis vauva. Isommat sisarukset ovat myös innoissaan ja isoveli innostui myös Suomen kielestä ja kyselee sanoja minkä ehtii. Sunnuntaina jatkan matkaa Hastingsiin kyläilemään yhtä kaveria ja tiedossa on varmasti shoppailua. Oon tehnyt itselleni listan mitä mun tarvisi ostaa ja minkä voin ihan suosiolla jättää hyllylle. Esimerkiksi talvi kengät on ensimmisenä ostettavien listalla, koska tällä hetkellä mulla on tasan yhdet kengät kouluun ja muualle.

Niin siis pelastin elämiä koulussa keskiviikkona koska kävin luovuttamassa 475ml O+ verta. Se oli tosi helppoo ja sain lounasta, keksejä, milo:n ja mehua. Kun pääsen Suomeen oon jo konkari ja hoidan mennä äidin kanssa kahdestaan luovuttamaan.

Kun ajettiin tänne Taurangaan ajettiin Tongariron ohi, aavikko tietä, maisema oli upea: lunta vuorilla ja seuraavaksi taas sademetsää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti