Collage

Collage

torstai 17. toukokuuta 2012

Cold but it doesn't stop me.

On ihanaa ottaa aikaa vain itselleen. Tällä viikolla olen käynyt kolmesti salilla, maanantaina steppi-tunnilla, tiistaina jooga-pilates yhdisteinen tunti ja heti perään kick-tunti ja tänään aamulla 9.15 power tunnilla, jossa nosteltiin painoja ja tehtiin koko kropan treenit; jalat, kädet, keskivartalo. Aion ostaa membershipin, jäsenyyden, sinne ja saan oman personal trainerin, oman ohjelman ja saan käydä niin monella tunnilla kun haluan. Nyt on ollut aika erityinen viikko, koska kaikilla senioreilla on kokeet ja mulla on ollut vain neljä koetta; tiistaina kaksi, keskiviikkona ja huomenna perjantaina. Joten olen käyttänyt ajan hyväkseni ja käyttänyt sen, ainakin jossain suhteessa, hyvin. Odottakaapas vain kun tuun takaisin niin oon kunnon lihaskimppu. Mun pitää vielä käydä testaamassa yksi tanssi painoitteinen tunti ja saan tehtyä, mun omakohtaisen viikko ohjelman tuntikäynneille.

Kohta alan kokkailemaan makaronilaatikkoa. Mun pitää vähän arvailla, koska desimitat ei ihan päde täällä vaan käytössä on cups. Muutenkin leipominen ja ruoanlaitto on vaikeeta, kun ei ole samoja aineita tai samanlaista äitiä takana, joka antaa mun ruokkia puoli koulua mun leivonnaisilla. Mutta en usko, että se kavereita on haitannut koulussa!

Puhuin viikonloppuna vanhempien kanssa ensimmäistä kertaa kuuteen viikkoon. Oli hiukan ongelmia kielen kanssa. On se yllättävää miten perhe on niin tärkeä osa elämää. Löysin Facebookista osuvan tekstin:

Fri(END)
Girlfri(END)
Boyfri(END)
They all have END but
Fam(ILY) has "I LOVE YOU"


Mutta asiasta kukkaruukkuun ja vähän vielä eteenpäin, täällä on kylmä! Takassa poltetaan tulta joka päivä ja silti on sairaan kylmä. Verhot pitää laittaa kiinni heti kun tulee kotiin ja tänään laitoin takan omatoimisesti päälle jo 12. Aamulla, kun menin salille mulla oli laskettelutakki päällä. Nytkin istuskelen takan vieressä ja mulla on varpaat jäässä. Paitsi, että mun varpaat on aina jäässä, mutta se ei auta asiaa yhtään sen enempää.. En tiedä asteita tällä hetkellä, mutta yön aikana lämpötila laskee alle kymmenen asteen ja se on kuin nukkuisi kahdella peitolla teltassa. Mutta kyllä tähän tottuu, tottuuhan sitä Suomessakin 40 asteen vaihteiluihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti