Collage

Collage

lauantai 12. toukokuuta 2012

Kids and Mothers

Viime aikoina on vähän jäänyt tämä kontakti Suomeen vähän vähälle. Viimeksi puhuin vanhemmille about 6 vai 7 viikkoa sitten. Enkä muutenkaan ole oikein ollut yhteyksissä kehenkään.
Olen viettänyt nyt viimeiset pari viikkoa Mauricevillessä, joka sijaitsee noin puolen tunnin ajomatkan päässä kaupungista. On ihana herätä joka aamu 2-vuotiaan lapsen naama parin sentin päässä mun omasta ja kysyy "Tia, Tia?" Milli ei ole vielä oppinut, että Tia on Suomessa ja Anna on Uudessa-Seelannissa. Välillä Milli muistaa, mutta välillä ei. Maanantaina menen kuitenkin takaisin kotiin.
Huomenna on äitienpäivä ja mä rakastan mun äitiä. Oon nauttinut niin paljon, kun olen saanut huolehtia Milli:stä ja Axl:stä. Aamulla kun herään otan Millin mukaan ja teen aamupalaa, ja kun Axl herää haen hänet. 15 vaille 8 mun pitää herättää lasten äiti, jotta pääsin lähtemään kouluun. Oon kyllä niin happy, ettei mun tarvitse olla äiti, mutta nautin siitä, kun saan huolehtia niistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti