Collage

Collage

perjantai 20. heinäkuuta 2012

At Wellington International Airport

Istuskelen täällä lentokentällä odottelemassa oman lennon lähtöä. Matkan määränpäänä on siis suuri ja mahtava Sydney! Lento lähtee 3.55pm ja lento kestää sellaiset 3h ja 40min.

Mun Visa onnistui taas aiheuttamaan ongelmia mulle koska eihän täällä ole ä-kirjain käytössä. Ja koska mun passissa lukee Vänskä ja Visassa Vanska niin eihän se oikein yhdisty. Virkailija kuitenkin sanoi, että sen pitäis olla ok. Mun pitää vain olla rehellinen ja tietoinen tälläisestä kummallisuudesta.
Toivottavasti en joudu odottamaan liian pitkään Australian puolella, että ne saisi siellä päässä sen myös hoidettua.

En oikein tiedä mitä mun ohjelmaan Sydneyssä kuuluu, mutta ainakin maanantaina pääsen katsomaan ja kuuntelemaan sukulaistani Satu Vanskaa to Sydney Opera House. Kyseessä on The Reef projekti jossa "Satun" orkesteri on soittamassa taustalla. Upea tilaisuus!!

Pitää ottaa paljon kuvia ja imeä kaikki Australialainen kulttuuri itseeni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti