Collage

Collage

sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Home!

It's nice to be at home! Pääsin vihdoin hostperheeseen. Jaan huoneen hostsiskon kanssa. Tää talo on ihanan vanhahtava, mutta silti todella hieno. Sisustus, ainakin meidän huoneessa, on ihanan yhteensopiva. Suihkussa saadaan käydä iltaisin, koska Maugin haluaa käydä iltaisin. Koira on todella ujo, mutta kyllä mä siihen jossain vaiheessa tutustun. Saadaan lähteä jossain vaiheessa Wellingtoniin kahdestaan junalla! Ihanaa saada heti tollasia vapauksia.
Syötiin lunchiksi pitsaa. Ja sain kuulla kaikkea mitä tapahtuu parina seuraavana päivänä. Huomenna mennään puoleksi päiväksi kouluun valitsemaan aineita ja sellasta.
Täällä sujuu ainakin näin alkuun todella hyvin. Puhuttiin myös siitä, että kun mulla meni aluksi säätämiseksi ja kaikki mikä voi mennä pieleen niin meni, niin nyt mun loppuvuosi tulee olemaan loistava. No aina voi olla ja pitää olla optimistinen. Asenne ratkaisee!
Lähdetään kohta ajelemaan ympäri kaupunkia ja katselemaan paikkoja. Näin tulomatkalla jo mun tulevan koulun ja se näytti kivalta. Masterton on muutenkin todella mukava paikka ja sain kuulla, että täällä tapahtuukin aika paljon kaikkea. Sain myös kuulla, että kesällä täällä on kuuminta ja talvisin kylmintä. No ainakin lämmön huomasin heti, koska täällä pärjään todella hyvin shortseilla ja topilla, kun taas Pahiatuassa, missä olin pari yötä, olin pitkissä housuissa, neuleessa ja kaulahuivissa.
Mä muuten toivoisin, että joku lähettäisi mulle ruisleipää, koska karu totuus on se, etten saa sitä mistään.

Käytiin tänään myös ostamassa mulle prepaid liittymä ja kohta, kun pääsen nettiin, ostan dataa. Siis idioottimaista! Mun pitää mennä nettiin, että saan aktivoitua mun microsimin. Ostin myös välikappaleen kameran ja iPadin välille, joten nyt saan kuviakin ladattua!
Nyt alkaa ensimmäinen päivä olla pulkassa ja homma näyttää todella hyvältä. Nähtiin tänään myös kaupunkia ja katsottiin matka koululle. Se on noin puolen tunnin kävelymatkan päässä. Huomenna 8 kouluun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti