Collage

Collage

keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Music is my life!

Elämä loistaa! Sain vihdoin ja viimein lisättyä ihmisiä facebookiin, koska yksi jätkä kyseli onko mulla facebookia ja sen kautta olen saanut lisättyä kaikkia muitakin. Mut kutsuttiin viikonlopuksi jo jonnekin, mutta en pääse kun olen Castlepointissa. Kuorossa oli taas ihanaa. Olin ihan nolona, kun toinen musiikin opettaja, joka tuli kuuntelemaan meidän harjoituksia, tuli vain sanomaan: "Where did you get that kind of soprano voice?" Olin ihan, että mikä ääni ja vastaus oli, että se on mahtava. Olen saanut muiltakin kuorolaisilta kehuja, ja yksikin tyttö oli stemma harjoituksissa: "En halua olla sun vieressä, kun ott niin hyvä". Ja laulutunnilla sain myös kehuja mun tekniikasta ja toinen tyttö oli vähän kujalla. Ja heti ensimmäisenä, kun lauluopettaja testasi mun äänialan niin kysyi aionko olla Major Produktionin aikaan vielä täällä ja mun pitää katsoa sieltä roolia Johanna. Olin ihan äimänä. Aion todellakin hakea Sweeney Toddiin. Vähän mietityttää mun englannin taito, että riittääkö se ja onko ohjaaja ok sen kanssa, että jollain roolilla on todella omituinen aksentti. Mutta hakea aion, vaikka joku valittaisikin. Muuten en pääse mihinkään, enkä tiedä olisinko onnistunut. Mutta musikaalisesti menee ainakin hyvin. Paitsi unohdin taas eilen mun pianotunnin. Ja huomenna pitää mennä ostamaan e-kieli viuluun, koska en ole vieläkään saanut sitä hankittua, ja olisi ihan mukavaa päästä soittamaankin. Ja musiikin opettaja kyseli jo sen perään, koska sillä on kuulemma suunnitelmia mun varalle. Ou no!

Ainiin ja tänään otettiin koulukuvat! Ryhmäkuva oli sairaan tiukka. Eturivissä tytöt polvet ja nilkat yhteen hame jalkojen väliin, käden polvien päälle ja seisovat kädet selän taakse. Yksityiskuva onnistui varmaan ihan hyvin, mutta ID cardin kuva meni aivan plörinäksi. Katsotaan mitä siitä tuli, mutta hirveä se on.
Ja pidettiin 12.51 pm 2 min hiljainen hetki Christchurchissa kuolleiden muistoksi. Tasan vuosi sen maanjäristyksen jälkeen.

1 kommentti:

  1. Saitko sen roolin??Millainen esitys on kyseessä?Onks teillä suurikin porukka?

    VastaaPoista